FORD promoot LHBT met ‘regenboog’-auto

Leestijd: < 1 minuut

In een nieuwe advertentie promoot autobedrijf Ford homoseksualiteit en transgenderisme door een Ford Raptor die geverfd is in de LHBT-kleuren.

NottheBee analyseert dat zij, net als Bud Light, geen rekening houden met hun publiek. De boeren en de arbeiders die met de zware auto’s rijden, moeten helemaal niets hebben van deze ideologie. Deze bedrijven doen vooral hun best om het ‘vinkje’ te krijgen voor ‘inclusief beleid’.

Dit gebeurt niet alleen bij Ford en Bud Light. Nike gebruikt transgender Dylan Mulvaney om een sportbeha te promoten. Adidas promoot een ‘genderneutraal zwempak’ door een man te laten poseren in (wat algemeen gezien wordt als) een dameszwempak. Hiermee wordt het ‘vrouw’-zijn uitgewist, aldus Christian Today.

Meer buitenlands nieuws

Monument voor Engelse LHBT-veteranen

In het National Memorial Arboretum komt een monument voor de homoseksuelen en transgenders die bij het leger gewerkt hebben, aldus de BBC. Tot 2000 was

Australië reageert niet op Cass-rapport

De Australische minister van Volksgezondheid heeft het Cass-rapport voor kennisgeving aangenomen. Hij stelt echter dat de resultaten van dit onderzoek niet per definitie gelden voor