FORD promoot LHBT met ‘regenboog’-auto

Leestijd: < 1 minuut

In een nieuwe advertentie promoot autobedrijf Ford homoseksualiteit en transgenderisme door een Ford Raptor die geverfd is in de LHBT-kleuren.

NottheBee analyseert dat zij, net als Bud Light, geen rekening houden met hun publiek. De boeren en de arbeiders die met de zware auto’s rijden, moeten helemaal niets hebben van deze ideologie. Deze bedrijven doen vooral hun best om het ‘vinkje’ te krijgen voor ‘inclusief beleid’.

Dit gebeurt niet alleen bij Ford en Bud Light. Nike gebruikt transgender Dylan Mulvaney om een sportbeha te promoten. Adidas promoot een ‘genderneutraal zwempak’ door een man te laten poseren in (wat algemeen gezien wordt als) een dameszwempak. Hiermee wordt het ‘vrouw’-zijn uitgewist, aldus Christian Today.

Meer buitenlands nieuws

Kerst is een ‘intolerant’ feest

Kerst is een ‘intolerant’ feest. Het Kind in de kribbe roept op tot een onvoorwaardelijk buigen en het sluit alle andere godsdiensten, ideeën en ideologieën

EU snijdt in fondsen voor katholieke ngo

De Federatie van  Katholieke Familie Associaties in Europa (FAFCE) heeft het publiek om ondersteuning gevraagd nadat de Europese Commissie zes van haar recente verzoeken om fondsen