Het vijftienjarige meisje dat vorige week beide ouders om het leven bracht, worstelde met haar identiteit. De Telegraaf schrijft: “Volgens meerdere leerlingen wilde ze aangesproken worden met ‘hij’. Later zou ze zich zijn gaan identificeren als hond. ‘Ze droeg een staart, hondenoren en handschoenen’, zegt een klasgenoot. ‘En soms maakte ze ook blafgeluid’.”
“Volgens leerlingen hoorde ze bij een groepje jongeren dat zich op vergelijkbare wijze uit. Op school viel dat op. ‘Dan deden ze in de pauze met elkaar alsof ze honden zijn. Door over de grond te kruipen en te blaffen’, zegt een tiener die naar eigen zeggen daar eerst wel van schrok.”
De autoriteiten hebben zich nog niet uitgesproken over de geestelijke toestand van het meisje en hebben ook nog niet publiekelijk bevestigd wat het motief van de moord was.