FORD promoot LHBT met ‘regenboog’-auto

Leestijd: < 1 minuut

In een nieuwe advertentie promoot autobedrijf Ford homoseksualiteit en transgenderisme door een Ford Raptor die geverfd is in de LHBT-kleuren.

NottheBee analyseert dat zij, net als Bud Light, geen rekening houden met hun publiek. De boeren en de arbeiders die met de zware auto’s rijden, moeten helemaal niets hebben van deze ideologie. Deze bedrijven doen vooral hun best om het ‘vinkje’ te krijgen voor ‘inclusief beleid’.

Dit gebeurt niet alleen bij Ford en Bud Light. Nike gebruikt transgender Dylan Mulvaney om een sportbeha te promoten. Adidas promoot een ‘genderneutraal zwempak’ door een man te laten poseren in (wat algemeen gezien wordt als) een dameszwempak. Hiermee wordt het ‘vrouw’-zijn uitgewist, aldus Christian Today.

Meer buitenlands nieuws

Medisch circuit VS blijft transitie steunen

De grootste medische vereniging van de VS blijft vasthouden aan haar controversiële richtlijn om medische ingrepen voor transgenders bij minderjarigen te bevorderen, ondanks het toenemende

Kan Duitse politicus protesteren tegen dragqueen?

Alternative für Deutschland organiseerde een protestdemonstratie tegen een kinderevenement met een dragqueen. Markus Hammer, prominent partijlid van de CSU, hield hierbij op persoonlijke titel een

Ierland belooft invoering anti-conversiewet

De nieuwe Ierse coalitie steunt de Nationale  LGBTIQ+ Inclusie Strategie. De regering belooft en verzekert dat ze eind 2026 een verbod op conversietherapie ingevoerd zal

AI discrimineert; wat doen we eraan?

Het huidige denken over woke en racisme zit ook verweven in populaire AI-taalmodellen. Daily Wire meldt dat AI bij het screenen van sollicitatiebrieven blanke mannen