FORD promoot LHBT met ‘regenboog’-auto

Leestijd: < 1 minuut

In een nieuwe advertentie promoot autobedrijf Ford homoseksualiteit en transgenderisme door een Ford Raptor die geverfd is in de LHBT-kleuren.

NottheBee analyseert dat zij, net als Bud Light, geen rekening houden met hun publiek. De boeren en de arbeiders die met de zware auto’s rijden, moeten helemaal niets hebben van deze ideologie. Deze bedrijven doen vooral hun best om het ‘vinkje’ te krijgen voor ‘inclusief beleid’.

Dit gebeurt niet alleen bij Ford en Bud Light. Nike gebruikt transgender Dylan Mulvaney om een sportbeha te promoten. Adidas promoot een ‘genderneutraal zwempak’ door een man te laten poseren in (wat algemeen gezien wordt als) een dameszwempak. Hiermee wordt het ‘vrouw’-zijn uitgewist, aldus Christian Today.

Meer buitenlands nieuws

Predikant Albanië vrijgesproken

Twee jaar geleden werd aan de Albanese predikant Akil Pano gevraagd wat hij vond van het voorstel om voortaan te spreken over ‘ouder 1 en

Deense man mag niet in vrouwengevangenis

Dit feit hoeft geen verwondering te wekken. Toch wordt hierover op hoog niveau een rechtszaak gevoerd, aldus CNE.news. Deze man identificeert zich namelijk als vrouw

Maandverband niet meer voor vrouwen

Always, één van de grootste leveranciers van maandverband, heeft het woord ‘vrouw’ geschrapt uit het jaarlijkse pamflet. In dit document geven ze jonge meisjes uitleg