FORD promoot LHBT met ‘regenboog’-auto

Leestijd: < 1 minuut

In een nieuwe advertentie promoot autobedrijf Ford homoseksualiteit en transgenderisme door een Ford Raptor die geverfd is in de LHBT-kleuren.

NottheBee analyseert dat zij, net als Bud Light, geen rekening houden met hun publiek. De boeren en de arbeiders die met de zware auto’s rijden, moeten helemaal niets hebben van deze ideologie. Deze bedrijven doen vooral hun best om het ‘vinkje’ te krijgen voor ‘inclusief beleid’.

Dit gebeurt niet alleen bij Ford en Bud Light. Nike gebruikt transgender Dylan Mulvaney om een sportbeha te promoten. Adidas promoot een ‘genderneutraal zwempak’ door een man te laten poseren in (wat algemeen gezien wordt als) een dameszwempak. Hiermee wordt het ‘vrouw’-zijn uitgewist, aldus Christian Today.

Meer buitenlands nieuws

Tel Aviv Pride 2025 geannuleerd

De 27e Pride Parade in Tel Aviv is op het allerlaatste moment geannuleerd. Op 11 juni sprak Olympisch goudwinnaar en transgenderactiviste Caitlyn Jenner (voorheen William

SBC Amerika neemt belangrijke resoluties aan

De Southern Baptist Convention (SBC), het grootste protestantse kerkverband van Amerika, heeft tijdens haar jaarvergadering in Dallas drie belangrijke resoluties aangenomen, meldt CVandaag. De kerk

Einde rechtszaak Christie Higgs

Kristie Higgs, werkzaam op een christelijke school, werd in 2018 ontslagen, omdat zij via sociale media haar zorgen uitte over het onderwijs over seksualiteit en

Duitsland geeft woke-ideologie de ruimte

Volgens SPD-woordvoerder Alexander Freier-Winterwerb laat het nieuwe concept van het voorschoolse educatieprogramma belangrijke inhoud over diversiteit, queer, genderdiversiteit en anti-discriminatie achterwege, aldus European Conservative. De